tirsdag den 6. december 2011

Jule neglelak

6. december! Vi har fuld fart på mod juleaften og man når knap nok at komme i julestemning før at det hele er ovre, men jeg gør mit bedste for at jule så meget som jeg kan!

I søndags var det jo den 2. søndag i advent, og det betyder jo også adventsgaver. Denne gang fik jeg et dyne og hovedpyde betræk fra Idé Møbler. Så fint! Og to make-up børster fra Nilens Jord.

I dag har jeg lavet lidt lektier, men også leget lidt med noget jule inspireret neglelak. Hvis i bare er en lille smule kreative og har mange forskellige farver neglelak så kan man altså lave nogle ret sjove og fine negle. Jeg syntes selv at neglelak er en fantastisk accessory. Det beskriver din stil og personlighed.   
Nu er jeg ikke den bedste til at lægge neglelak, så det blev liiidt sjusket. Men måske kan i blive lidt inspireret, det er ret så hyggeligt at lave det med noget julemusik til.

Har i nogle idéer til nogle fine julede negle?

 Billede taget af mig

 

 

 
Billederne er taget med min iPhone og redigeret i Instagram

Billede fra nettet, da der er dårligt lys på mit værelse


-Julekys til jer alle! 

3 kommentarer:

  1. Sikke nogen fine negle, det har du gjort godt :-)
    Har du også en profil på Instagram - i så fald, hvad hedder du der inde?

    Knus Amanda :-)

    SvarSlet
  2. Tak skal du have!:-))
    Jeg hedder ACBagger på Instagram.

    Kram Amalie ♡

    SvarSlet
  3. Hey Amalie, jeg følger dig på Instagram nu. Jeg hedder Amandaschoen der inde, bare så du ved det er mig :-D <3

    SvarSlet

Tak for den søde kommentar!:-*